zondag 7 december 2014

Fladderen in 2015

Ik had mijn nieuwe Fladderproject al voorbij laten komen,
die lieve vlindertjes vanEditha Sitar.
inmiddels heb ik er al 8 gemaakt en een stapeltje voorbereid.
ik appliceer ze op de ondergrond,met de hand.
voor 2015 had ik bedacht om lekker een heleboel vlindertjes te gaan maken.
leuk om te doen, prima voor restjes verwerken en makkelijk mee te nemen.
en weet je wat zo leuk is?!
in de winkel hebben we al een klein quiltje hangen met deze lieve vlindertjes!
en kan je voor 12,95 een startpakketje kopen.
in het pakketje vind je alle stofjes om 12 vlindertjes te maken met achtergrondjes en het orginele patroontje.
Wil je meedoen aan Fladder2015? 
je kan het pakketje kopen in de winkel in schagen.
of bestellen via de email bij mij of bij Aljona.
ik ga gauw weer verder!! misschien worden het er wel 365?????

13 opmerkingen:

Annelies zei

Hele mooie vlindertjes. Fijne zondag !

Annemarie zei

Prachtige vlinders en helemaal geen gek idee om hier een 365 dagen project van te maken. Ik zoek al geruime tijd een goed patroon van vlinders om een herinneringsquilt te maken en ik denk nu zomaar dit gevonden te hebben!!!! Veel plezier vandaag met de vlinders! Groetjes, Annemarie

Karen zei

Pretty colors for the butterflies.

Desiree zei

Ohhh die ga ik ook een keer maken, prachtig!

Annemieke zei

Erg mooi die vlinders. Het ziet er uit als een heel leuk klusje.
Groetjes
Annemieke

Frederika zei

Erg mooi en een vrolijke project om het jaar mee van start te gaan.

Saskia Smit zei

Oh echt leuk. Het is dat ik mezelf streng heb toegesproken en dat ik eerst moet afmaken, want anders stond dit project wel erg bovenaan. 365...

Ineke zei

Mooie vlindertjes!

Liefs, Ineke

Sis Voorn zei

Leuk idee !!!

Betty zei

Waar kan ik een starterspakketje bestellen? Ik zie geen link, geen emailadres ...

Bernadette van gils zei

wat een leuk idee om elke dag een vlinder te maken, maar niks voor mij komend jaar.
heb met mezelf afgesproken niks nieuws te beginnen totdat er een aantal Ufo's die er nog liggen klaar zijn
groetjes
Bernadette

KijkDaarIs zei

Dit is wel heeeel leuk!!!!
ga er ook maar eens wat maken ...fladder ik een stukje mee...;0))

Carin Wijnand zei

Oh wat een leuke vlindertjes, wil er zeker wel wat maken.. gr. Carin W.