woensdag 27 december 2017

heerlijke kerstdagen!


de ultieme kerst is voor een quiltster in alle rust steekjes zetten

ik ben dol op die hele kleine stukjes van de baltimore kerstquilt

de kerstcadeautjes zijn natuurlijk quiltgerelateerd!
muziekje, lapjes, boeken en handige tools.
een lekker luchtje van mijn lief

de middag bestaat uit spelletjes doen, genieten van de rust, 

scooby viert ook kerst met zijn kip die onder de boom lag!

voor tweede kerstdag bakte Tristan een taart,

en lekker dat die was!

kon ik mooi verder aan de steekjes!!!!
en maakte peter voor mij een houder voor mijn strijkboutje,
zo blij mee!


2 opmerkingen:

Ineke zei

Heerlijke dagen, ik heb ook lekker veel steekjes gezet.
Fijne jaarwisseling

Marjan zei

Wat een verwennerij. Mooie steekjes ben je aan het zetten. Hier komt niets uit mijn handen maar onze rolletjes maakster is druk😁