maandag 10 april 2017

Aan alles komt een eind,

Met heel veel plezier kijken we terug op het bezoek van Jen Kingwell.
Met als afsluiting de beurs in Rijswijk!
Vanmorgen reed ik twee maal met kostbare lading, 1 x de koffer vol quilt van Jen die ik weer overdroeg en daarna de dijk over...
Om Joke terug te brengen naar huis!
Op de terugweg kan ik weer een beetje landen, genieten van het prachtige uitzicht, bollenvelden ( natuurlijk rijdend niet op de foto), lammetjes.....
En bij Hoorn een tussenstop voor een ijsje! En al rijdend bedenk ik me hoe mooi ons landje is, mijn wereld met al die prachtige ontmoetingen met zoveel lieve gezellige en dierbare mensen om me heen!
Een dankbaar mens ben ik als ik mijn auto voor ons huis parkeer!







2 opmerkingen:

dutchcomfort zei

Ik heb jouw blog aan mijn blog feed toegevoegd! Het was een week om nooit te vergeten en dat zal voor jou en Aljona niet minder zijn!

Wilma Kuin zei

Wat ben je fijn op je pootjes terecht gekomen!!
Vond het vreselijk dat je moest stoppen met de kindjes en moet je nu kijken...
Super fijn!!!