donderdag 16 maart 2017

Kiezen,

Natuurlijk ging ik kiezen, een recht waar ik altijd blij om ben.
Ook als de uitslag dan niet is waar je op hoopt....
De avond was mooi om te werken aan mijn cal2017. Die verre van perfect wordt maar wat vind ik het leuk!!!!

Ik werd dinsdag verwend door de applicatiegroep met een prachtige bos bloemen tijdens de laatste les!
Er werd nog een avond hard gewerkt aan  de kers op de taart, de rondjesles!
Ik ben druk met allerlei voorbeelden en projecten die ik nog niet kan laten zien, maar geloof me er is genoeg te kiezen!!!!





2 opmerkingen:

Frederika zei

Wat wordt de CAL leuk. ik zit maar te wachten op mijn pakket. Dat duurt lang. Het moet uit Engeland komen. En die noren willen nog wel eens moeilijk doen bij de tol.

Jane in Cumbria zei

Wat een mooie kleuren gebruik je voor de Cal!