zondag 9 oktober 2016

weekend!

en terwijl de stofwolken optrokken en de prachtige doorgang zichtbaar werd...

verzamelden vrijdag ochtend een aantal dames voor een super gezellige bee

waar prachtige randen van de row by row voorbij kwamen

maar ook applicatie werk! 

en super kleine hexagonnen! wat was het weer gezellig!




en gisteren begon de mysterie! o wat spannend niet alleen voor de dappere deelnemers maar ook voor ons, want wat gaat er gebeuren met die mooie en zorgvuldig gekozen stofjes.....
dag 1 was in iedergeval een s6 en dus op naar de volgende dag die door ansjeline gegeven wordt.
en na zo'n drukke week weer snel naar huis, het begint al te schemeren als ik terug rij.
wat hou ik van die hollandse luchten!
en ik kan natuurlijk niet eindigen zonder mijn kleine vriend, onze bedelkampioen!
is het geen schatje?
waarom hij zo lief kijkt?
tristan eet een broodje kaas! en dat vind scooby zooooooo lekker!
fijne zondag allemaal!




3 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtige row by row zie ik hier voorbij komen.
En wat grappig, Scooby die om kaas vraagt!

quiltlodge gerda zei

Wat een prachtige doorgang! En wat weer een gezelligheid op de Bees. Wij zitten nog in Canada waar nu al een dikke laag sneeuw ligt. Helaas geen patchwork mee maar gelukkig wel wat borduurwerk ;) Groetjes

Chris zei

Prachtige Rows en prachtige doorgang. Wordt mooi allemaal daar bij jullie. Wat een heerlijke ruimte hebben jullie nu voor de bee en de lessen! Gelukkig is er nu alleen maar stof waar je blij van wordt!