zaterdag 16 juli 2016

Row by row

De row by row experience is in volle gang,
Ons randje hebben we al heel veel uitgedeeld!
Maar ook zelf ben ik aan het verzamelen, het randje uit Amstelveen haalde ik donderdag op!
Het randje uit Groningen werd meegenomen door Emmy voor me.
Ik kon het niet laten om meteen te beginnen, met een beetje mijn eigen draai, de huisjes uit de row by row stof passen er leuk in en de rondjes vervangen door jojo's.
Wat is dit leuk! 
Ook mee doen? Kijk even bij de row by row experience europe!!!




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Die rand ziet er heel gezellig uit. Genoeg jojo's op voorraad om uit te zoeken. Fijn weekend Marjan

Ineke zei

Ze zijn leuk!

Gingini zei

O wat wordt dat leuk!

Unknown zei

Zou het mogelijk zijn het patroon nasr Canada te sturen? Het is masr een vraag, masr ik vind die rand met bollenvelden enz. zo mooi!