zondag 19 juni 2016

Van de blommenruil

Wat doen er al veel dames mee!
Een feestje om te krijgen met de post!
Al krijg ik soms ook speciaaltjes! Van mensen die niet meedoen maar voor mij een blom willen maken.
Mijn eerste plan om een krans te maken heb ik laten varen, daarvoor worden het er teveel!
Dus ga ik ze maar zo willekeurig aan elkaar zetten, en zie ik wel hoe groot het gaat worden.
Wil je nog meedoen? Stuur me een mailtje met je adres gegevens en je voorkeur ( met of zonder naam) en ik zet je op de lijst.




2 opmerkingen:

Annelies zei

Zo verleidelijk, maar ik moet het niet doen !

Marga (MarPie) zei

Nou de ruil op instagram gaat niet echt hard.
Heb nog vijf blommen liggen die al voorzien zijn van naam en al dus die wil ik nog wel heel graag ruilen. Graag hoor ik van je. Alvast bedankt voor je tijd en moeite.

Groetjes,
Marga♥