dinsdag 25 augustus 2015

Er wordt hard gewerkt...

Terwijl ik in Friesland was,
Maakte Peter een mooi hekje om ons tuintje,
Met een poortje zodat Scooby niet meer zomaar weg kan lopen,
Gezellig is het geworden!
Met mooie nieuwe tegels erin, gezellig fris geel!
Zo trots op hem dat hij dat zo maar even doet!
Ondertussen bereid ik weer wat blokjes van het boerenmeisje voor!
Ik doe de voorgesneden stukjes in een zakje, zodat alles netjes bijelkaar blijft.
Bijna gaat de Bom van start bij Aljona, (als je nog mee wilt doen, er zijn nog maar een paar plekjes vrij.)
En het leuke is dat je zoveel stof krijgt dat je nog wat kan schuiven met de kleurtjes, zodat iedere quilt toch weer anders wordt.
Zo nu in de auto, op naar schagen! 





3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk hekje!
En niet helemaal onhandig met een beagle weet ik uit ervaring,..
;o)

Frederika zei

Dat is een gezellig tuintje

Chris zei

Mooi met dat blauw!! En die zacht gele tegels. Dat was fijn thuiskomen voor je.
En dan die BOM ...... zou willen, zou willen ...... goed over nagedacht. Maar er komt wéér een dingetje storen in mijn planning. Wel leuk, maar toch. Dus ...... ik moet het maar niet doen. Jammer!