woensdag 5 november 2014

lesgeven

weet je wat zo leuk aan lesgeven is???
dat je kan vertellen wat je zelf al weet, dat quilten leuk is, en soms ook helemaal niet moeilijk!
als je de techniek vindt die bij je past, zoals bij het appliceren. 
tijdens de cursus laat ik allemaal manieren en trukjes voorbij komen.
dit is nog een begin blok, inmiddels hebben alle blokken randen, nog twee lessen en dan show ik 
het resultaat! en ben je nieuwsgierig?
zij volgt ook de cursus bij mij.

of de pre-cut club, waar ik op zaterdagmiddag van 14.00 tot 16.00 laat zien wat je kan met een charm, candy of layer cake. of zoals komende week met een jelly roll.
iedere keer maken we iets anders, is elke keer een verrassing! en dat voor 15 euro inclusief materiaal.
omdat er zoveel aanmeldingen waren hebben we nu twee groepen gemaakt, deze week en volgende week.
en  er zijn nog twee a drie plekjes dus als je nog mee wilt doen?! (ff een berichtje sturen)

Tijdens de workshop cathedral window, die we net zo makkelijk met de machine als met de hand maken.
stond deze op tafel, van haar. o wat zijn die leuk!!!! helemaal flieft op dat mooie machientje.

o en die cathedraaltjes gingen super, en het was gezellig!!!!
voor het voorjaar zijn we al druk aan het plannen en schuiven, want sommige workshops gaan we herhalen, en op zaterdag komt er een sampler bee bij.
hou dus maar de site in de gaten, en feestboek natuurlijk want daar staan  we ook!
http://www.aljona.nl/
nu ga ik gauw verder prikken want ik heb zelf natuurlijk ook genoeg om handen!
daarover volgende keer weer!!!

4 opmerkingen:

Judith zei

Het leest allemaal super gezellig!

Frederika zei

Klinkt supergezellig

Jeanneke zei

Ik wens je niet alleen veel plezier, maar ik gun het je ook.
Vooral zo doorgaan!
Groetjes,

Jeanneke.

Nikadamaja zei

He, dat ben ik op die laatste foto :-) superleuke les met goede uitleg! Een aanrader.