vrijdag 18 april 2014

Er zijn van die dingen,

Weet je, na een week vol feest! 
Verjaardagslapjes, lieve kadootjes van vrienden, familie en mijn jongens
Een verrassingsworkshop door mijn quiltvriendinnen geregeld!
Waar deze kroon op een geweldige verjaardag werd gemaakt.
Deed het volgende filmpje mijn even stil staan, 

http://blog.petflow.com/she-walked-out-on-stage-and-blew-everyone-away-i-never-expected-this-astonishing/

Ga dit even kijken , ik heb me verbaasd en verwonderd , wat is dit mooi en emotioneel. 


1 opmerking:

Pauline zei

Leuke lapjes, ik hoop dat ze mooi zullen staan in je DJ.
Wat een leuk bloemstuk met kroon hebben jullie gemaakt, enig om een workshop op je verjaardag te krijgen en dan met zijn allen ook meteen te gaan, super!
Je link is prachtig, ik heb ervan genoten.
Fijne Paasdagen!