woensdag 6 juni 2012

na een blog/quilt dip weer aan de gang.....

het heeft een poosje geduurd maar mijn dip is weer op zijn retour, net als de armklachten die de afgelopen weken toch soms weer heel heftig waren.
maar goed, de beste manier om uit een quiltdip te komen is natuurlijk op quiltweekend gaan!
met al mijn lieve quiltvriendinnen en vriend, vertrokken wij naar de mooie veluwe!
met als startpunt het atelier van bep!
wat gezellig was het daar!!!
  en wat een heerlijke taart had bep voor ons gemaakt! echt genieten!!!!!
het huis wat we huurde was werkelijk fantastisch!!! wat een luxe en weelde! als je meer wilt weten over dit huis hop dan even naar pauline. die heeft wat meer info op haar blog staan!

en als je dan toch lekker bezig bent, dit heb ik van marcel geleerd, enterlac breien.
leuk he?! zo grappig alsof het geweven is!

natuurlijk deed ik ook iets met lapjes, deze hele lieve log-cabin blokjes heb ik gemaakt!

traditioneel maken we ook kadootjes die dmv een dobbelspel worden verdeeld. ik won dit geweldige mapje voor handwerkspulletjes. gemaakt door henrieke! zo geweldig handig en mooi!!!

en marcel maakte deze leuke taartjes voor me, er kan vanalles in maar staat nu gewoon even mooi te wezen op mijn kamertje!

waar natuurlijk ook mijn aanwinsten van Bep staan, wat een heeeerlijk boek! en prachtige stofjes!

ook waren we bij het hobby hoekje, daar heb ik dit aangeschaft, de bamboepinnen zijn voor mijn shawl die ik aan het breien ben (maar daarover later meer). nu eerst weer gewoon aan het werk! de vakantie tijd is weer even over!

11 opmerkingen:

Annelies zei

Fijn dat je weer met van alles bezig bent !

Marloeskreatief zei

Mooi dat je er weer zin in krijgt ,volg je hart Gr. Marloeskreatief

Marjan zei

Fijn dat het weer beter met je gaat en je weer terug te zien in blogland.
Je hebt zo te zien een leuk weekend achter de rug, fijn zo'n opsteker!

Groetjes Marjan

Frederika zei

Fijn dat je weer goed uit de "voeten" kan. Het ziet er erg gezellig uit op de foto. Leuk idee die cadeuatjes met een dobbelspel.
Iets om te onthouden.

Ineke zei

Wat leuk dat je bij Bep bent geweest, zo krijg je echt wel zin in handwerken. Fijn dat je ook weer blogt.
Groetjes

Guusje, zei

Wat fijn te lezen dat het weer beter gaat en je weer met van alles bezig bent.

Pauline zei

Ik stuiter nog steeds na van het weekend plezier, heerlijk om bij jou er weer even over te lezen, dat verlengt het genoegen nog meer!
Moeten we echt een heel jaar wachten? Niet te geloven, gelukkig kunnen we ons over enige tijd weer storten op het zoeken naar een geschikte plek om te huren voor een misschien nog wel grotere groep.
Veel plezier met je nieuwe breitechniek, je aankopen en je plannen.
Groetjes, Pauline

Evelyne zei

Gelukkig ben je weer on air!!!
Ik hoop dat je de dip nu echt teboven bent en weer volop creatief bezig kan zijn!
Fijne dag, Evelyne

bep zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben, maakt het allemaal wat leuker,enne ik ben niet een echte tartenbakster hoor, fijn weekend , Bep

Inge zei

Wat een gezellig weekend! Hé, dat breiwerk vind ik super. Trouwens alles wat je laat zien is leuk.
Fijn dat je weer terug bent!

Stella zei

Ik had al het één en ander van Jacqueline gehoord. Ja ik zie zo dat het errug gezellig was! En fijn hé; leuke cadeautjes en mooie aankopen. Altijd goed:)

Goed om te horen dat je minder klachten hebt; dat valt soms niet mee hé...

En je quilt en breicreaties; ik ben onder de indruk. Prachtig!
Groetjes,
Stella